Pages

Tuesday, January 26, 2010

Hebat manapun kedudukanmu, engkau hanyalah seorang hamba bagi Allah

"ya Allah, Kau jadikanlah bagiku pembantu2 yang setia bersamaku membawa urusan ini, jangan Kau bebankan keatasku sesuatu yang tidak mampu aku galasinya... Ya Allah , jangan Engkau beratkan serta menjadikan urusanku dengan jalan yang sukar, tunjukkanlah serta pimpinlah daku dengan hidayahMu ke jalan yang Engkau redhai, jauhkanlah daku dari fitnah dunia ini Ya Tuhanku... Ya Tuhan, sihatkanlah tubuh badanku agar aku berupaya menjadikan nikmatMU ini untuk urusan ibadah kepadaMu, sembuhkanlah aku daripada apa yang aku deritai, Engkaulah yang mendatangkan sesuatu penyakit dan Engkau jualah yang menyembuhkan segala sesuatu penyakit"

mesyuarat MT ISBAC jam 230 petang 4.30petang td, lusa ada program Members Meeting ISBAC membawa tema "Merapatkan Ukhuwah Keluarga Isbac"...

3 comments:

  1. assalammualaikum,,insya Allah,adik,,kuatkn smngat ye.sntiasalah dkatkan dri pd ALLAH..insya ALLAH ,akn diberikan ktenangan n pertolongan dari Nya.truskan pjuagn utk mnegakkn islam..

    ReplyDelete
  2. berita baru n hangat dari UPM..Semua calon Pro M telah menerima surat pembatalan kemenangan. Jelas, pilihan mahasiswa telah telah dikhianati oleh mereka yg berkepentingan!

    ReplyDelete