Pages

Thursday, January 28, 2010

sahabatku cermin

salam...

semalam sahabat saya tanya, esok kelas pukul berapa, saya jawab , "pukul 10am"...sebenarnya nak cakap 8am, tp dah tersasul...instinct saya ketika tu tak rasa dapat "aroma" nak kekelas...saya buat tak layan..

pagi tadi bangun then tidur2 ayam sekejap sebelum jam 7.30... tapi bila bangun, rasa sukar bernafas menyebabkan saya terpaksa tidak ke kelas... hujan kemudian turun... lepas ok semua,, saya ke rumah kawan, then dapat mesej kena hantar assgnment qmt sebelum jam 12, masa tu dah jam 11.20am,, saya cepat2 buat dan alhamdulillah sempat hantar assgmnt pada jam 11.58am... kalu tak hantar potong 1markah...fuuh
kelas jam 12 tghr, kelas eco dibatalkan, then jam 12.00 tu terlibat meeting dikalangan presiden dan kakitgn u, sebagai persiapan agensi audit ahad depan.

jam 8.00mlm terlibat meeting follow up Isbac utk program esok., members meeting.....pada jam 3pm

petang td sempat lah menghantar kad kahwin kat lecturer... oh...bukan saya nyer, tp akhi rusdi punye....
sempat ke library pinjam 2 buah buku
1. kearah sistem kewangan yang adil
2. dakwah dan tarbiyyah pandangan hassan albanna

then, dibelanja tuan imam uitm kat kolej redang, makan kuew teow lakna...best ngat n sedap sungguh...

sempat hadiri kuliah maghrib kat u td, tafsir surah al-'alaq oleh u.wahairi.... then ke meeting

hmmm....

p/s: sahabat adalah cermin hidup kita, jadilah cermin buat saya

1 comment:

  1. assalammualaikum,adik tak chat ke..jgnla kje kuat sgt,,kshatan kna jg gak.

    ReplyDelete