Pages

Wednesday, June 29, 2011

P-izza

salam..

saya mula berkenalan dengannya (bkn manusia-tp makanan) sewaktu pertama kali saya ke Klang, rupanya yang menawan(tp bukan spt diatas), diajak oleh angah yang menemankan saya.

selalu,wajahnya dipaparkan pada kotak 4 segi televisyen, pada mulanya memang terasa nak sangat makan pizza. bila tiba saatnya, angah belanja bilamana perut betul2 kosong. saya tidak tahu nama2 pizza, sampai2, mmg angah order yg besar punya. kami cuma berdua. angah pesan suruh makan habis, dalam hati saya bermonolog, "tempah byk pun blh habis"... (",)

saat mula2 merasa dan menelannya, barulah terasa tekak mula loya, hanya 1/2 sahaja mmpu dimakan, angah makan sikit saje, sambil mengharapkan saya makan habis, terasa nak menangis kerana terasa nak muntah tak dapat menahan betapa pizza bknlah spt gambaran ayam goreng yang rangup. mungkin angah fikir sblm ni saya suka pizza..

p/s: malam ini bertemu lagi pizza dirumah, saya bknlah penggemar pizza, macam biasa, xdapat habiskan lagi...

3 comments:

  1. ana sanggup berlapar dari makan pizza.. huhu

    ReplyDelete
  2. ct zue xpenah berlapar pn,, mkn sokmo...sama ngn cik lah... :)

    ReplyDelete
  3. tak pasal2 cik lah masuk skali dlm cite pizza..

    ReplyDelete