Pages

Saturday, August 21, 2010

Apa Nasib Bangsaku kemudian hari...

salam...

saban hari boleh dihitung setiap akhbar memaparkan halaman bayi yang dibuang, maknanya jumlah tersebut tidaklah tepat jika sekiranya setiap hari ada laporan. Sebenarnya, mingkin banyak lagi bayi2 yang "tertanam" tanpa pengetahuan pihak berkuasa.

ZINA

Apa kaitannya dengan gejala sosial yang membarah dalam masyarakat kita dengan zina? dah tentulah anak2 yang lahir tersebut tak der ayah rasmi/sah ini "dihasilkan" daripada perbuatan zina. Cuma untuk bahasa yang agak manis, zina jarang digunapakai dalam masyarakat kita akibat doktrin yang cuba membezakan zina dan hubungan seks kalangan remaja/pasangan yg belum berkahwin. Mereka yang belum ada ikatan perkahwinan yang sah, telah pun mempunyai anak? kalau di barat ini mungkin biasa, tp kita sebagai negara timur memang diikat dengan peraturan. Sebenarnya, adat ketimuran telah lama terhakis, yang hilang didada adalah agama lantaran negara yang mendakwa sebagai negara Islam mempunyai pemimpin sekular yang memisahkan hubungan agama dalam mentadbir amanah yang dipegang.

Kaitan

sedarkah kita kenapa bulan 8(bulan kita sedang berpuasa plak tu, ramai yang melahirkan anak tak cukup sifat dibuang pula dalam tong sampah? ada apa dengan angka 8?

baiklah, mari kita hitung... 8 bulan yang lepas kita berada pada bulan januari bukan? ya, bulan januari... apa ada pada bulan januari? jawapannya ialah pada bulan tersebut, negara kita sedang meraikan dengan meriah sambutan ulangtahun tahun baru!!! apa pulak tak boleh ke? laa, tak ke terfikir, inilah pemimpin kita tak pandai sifir sosial. pada perayaan tersebut, remaja mengambil kesempatan untuk melakukan ZINA!!!

dan percayalah, pada bulan 9 nanti, banyak lagi bayi2 akan "menetas". tak percaya? pada bulan sembilan, jika kita berbalik pada 9 bulan lalu, pastinya kita berada pada bulan febuari, nah apa ada pada bulan febuari? Ya..., pada bulan tersebut negara kita melalui peranan akhbar juga memperingati hari kekasih atau (14 Febuari) HARI VALENTINE!!! remaja2 pada masa itu sekali lagi BERZINA bagi membuktikan cinta mereka. Nah, pemimpin2ku, kau langsung tak kisah pada perkara ini, pada kau, makin remaja dan masyarakat seronok dengan hiburan, makin mudahlah mereka engkau perbodohkan. Dan setiap perayaan agung remaja seperti april Fool, juga nantikanlah 9 bulan berikutnya selepas april, maknanya, pada bulan januari, akan ada juga kes2 buang bayi hasil ZINA.

Racun Yahudi dan Nasrani

Allah telah menjelaskan bahawa 2 penganut agama tersebut tidak akan pernah redha kecuali Muslim mengikut telunjuk mereka. Setiap jarum sudah mula tertanam dalam setiap negara Islam dikalangn pemimpin2 mereka.

Ayuh sama2 kita bawa masyarakat kita kepada jalan yang lurus, berdakwah kepada Allah dan menidakkan serta menghapuskan taghut2 yang menentang kebangkitan Islam di muka bumi ini. wallahuaklam.

1 comment:

  1. begitulah jadinya jika hukum Allah tidak dilaksanakna,..semua yg jadi ni atas kerana tangan2 manusia juga..hukum Allah da ade,tapi diperkotak katikkan oleh orang islam sendri,,tu lah tanda akhir zaman bla mna mnusia hnya mmikirkan keseronokan dunia n lupa pd janji baiah pd Allah semasa di alam roh lg..sma2 mncegah yg mngkar n mngakkn syariat Allah,takbir Allahuakbar!!

    ReplyDelete