Pages

Thursday, June 17, 2010

kemalangan

salam

sedang asyik layan berita dapat umi saya dapat call daripada sedara gitau abg excdent, resah seketika umi abah, asalnya pg esok nk ke walimah anak cikgu atam pak sedara, tak jadi plak sebab ke hospital kemaman. abg saya khairul shahnizan dapat luka dibadan , nampak teruk jugak, sebab terlanggar penghadang jalan nk elak lubang jalan...besoknya pulang....motor LC dia dah hancur, tak leh guna lagi... 2-3 hari lpas tu kereta baru dia beli dah sampai....dalam hati saya, huh ni macam tau2 je........motor pergi datang kereta.....

huhu....tahniah buat sahabat saya tg sakinah tg abd jalil dan pasangan lelaki tg mohd fariz hilmi diatas kejayaan menjadi pasangan suami isteri yg sah, doa saya semoga antuma dapat zuriat yang soleh/ah. petang td sempat pergi bersama din, kawan lama.

alhamdulillah, dapat baiki almari buruk jadi baru setelah dbaiki balik utk tempat study saya, baru rasa tenang setelah lama nk siapkan projek mini library kat rumah ni....

besok ditugaskan menjadi pengacara majlis kejohanan takraw, 1st time plak...mudahan Allah permudahkan....

adik saya , mohd irfan alhafiz tahun ni PMR...selalu jer dapat "marah" daripada saya sebab malas belajar dan asyik sms je.....nasib la dapat abg mcm saya

p/s: nak tarik diri dari jadi OC dan ktua biro sem ni....

1 comment: