Pages

Friday, April 16, 2010

double standard from world

assalamualaikum

beberapa hari lagi Malaysia akan bersama2 dengan dunia negara luar membincangkan soal nuklear. dahulunya pernah dilaksanakan di new york, namun usaha pelaksanaannya menuju kegagalan, rantaiannya usaha dunia bagi menyekat aktiviti pengkayaan uranium sekadar bualan kosong.

Najib Razak juga turut menarik perhatian akan isu itu. Dunia dimomokkan dengan Iran yang sedang mengayakan uraniummnya dengan tenaga nuklear, sedangkan ianya diaplikasikan utk tujuan penghasilan tenaga yg akan menjana elektrik. Amerika beria2 dengan sekutunya ingin meneruskan usahanya untuk melaksanakan sekatan tambahan keatas Iran. selalunya Iran saja.

ISRAEL yg DILUPAKAN KEZALIMANNYA

ehud barak dengan bodohnya memberikan alasan kepada mereka yg ingin menjadi bodoh juga bahawa mereka tidak akan sesekali menandatangani perjanjian nuklear kerana mendakwa negara Islam tidak pernah hendak mnegotakan janjinya utk tidak mengancam Israel, dunia diputarbelitkan ucapannya agar simpati pada zionis.

di barat, rakyat amerika mahupun britain buta pada isu sebenar di timur barat dan media yg dipelopori yahudi menutup kisah sebenar di tanah yang berdarah seperti palestin, iraq, afghanistan. yg dipaparkan hanya serangan dakwanya serangan orang islam keatas orang bukan islam.

Malaysia jangan ikut tipudaya yahudi laknatullah dan sekutunya

janji manis, serta pelbagai tawaran, perjajian damai yang diadakan sebenarnya adalah kisah ingin menutup fail kezaliman mereka terhadap umat islam. pemimpin islam dunia ditipu dengan kata manis melalui perkongsian tawaran pembangunan, perdagangan dua hala, bantuan kewangan dan sebagainya sedangkan usaha ini jelas sekali menarik sokongan terhadap mereka yg kian meleset. namun pemimpin islam hari ini mudah ditipu, sebab itulah mereka gagal dalam byk perkara.sikap suka bergantung kepada mereka semakin jelas ketara hari ini.

p/s: Islam pasti bangkit

No comments:

Post a Comment