Pages

Saturday, March 20, 2010

still ada rezeki

salam

alhamdulillah dapat online lg, ni pn wireless kat U... broadband yaakob ni da expired, lupe nak htr kat mat kob...tak perla kob yer, at least harapnye dapatla saham kat anda sebab bg saya mnulis kat blog satu lagi di albanna tu...

nampaknyer, jumaat semalam saya ponteng modul, repeatla sem depan yer...
khamis hari tu dalam perjalanan ke masjid utk tahlil arwah tajul sahabat ana, maka bermulalah episod motor tak sihat lagi, sekarang motor berehat kat rumah kawan sebelum esok kena bawa ke kedai akibat sesak nafas(minyak hitam lama tak tukar)

jd pgi td, no option utk terus ponteng sbb no transpot, nak terbang nanti orang perasan saya superman.,jd baik jangan...!

terpaksa mnunggu skarang ni kat masjid sementara sahabat ISBAC uitm segamat mari malam ni. esok ada program bersama mereka pula.


kat rumah, abg2 saya pulang, ramai la pula kat rumah tu anak2 buah, besok baliklah mereka....riuh dibuatnye rumah anak2 buah ni... tp saya ni jela yg busy mcm YB samapai nak bersama anak buah pn kurang,syukurla motor rosak, lama skit duk rumah...
mudah2an program sokk lancar..ameen

p/s: cuaca sekarang panas betul, kesian nenek sedara yg duk kat rumah tu, asyik tido je ....

1 comment: