Pages

Monday, March 22, 2010

jangan buang masa

salam

belum pernah saya rasa nak serabut cam mggu ni, sehinggakan byk panggilan saya terpaksa ignore gitu jer...maafkan saya shbt2, klu tak balas msj dan pggilan akibat busy sgt2....

saya tpaksa ponteng modul utk sambutan plajar segamat sabtu lalu,paginya selepas subuh, saya ke rumah setiap exco berkenaan utk kejutkan mereka supaya awal bangun, ke rumah a,b,c,d....sume masih tido....Allah hai, macam mana la kita nk btul2 bkerja kalu solat pn lewat masing2...nmpaknya saya trpaksa terus ke uitm utk persiapan lain....diskusi bersama mereka,dalam masa yg sama hanya beberapa kerat ajk yg ada,mmg kami yg ada sebilangan tu memang amat penat...petang saya join futsal bersama mereka...kalah,tp seronok....sehari yg memenatkan.... mlmnya pula saya hadiri mesyuarat...alhamdulillah Allah berikan saya kekuatan utk smua ni..

assgmt tgh buat lagi ni....erm, saya byk blajar sepanjang mggu ni...kena marah byk, tensen ada, tp still bt cool je....motor saya lama tak servis, lani sedang berehat kat kedai, kesian dia...rindu kat motor saya...

pepun,saya mengharapkan teguran daripada sahabat saya seandainya dilihat saya ni lagha...

P/s: alhamdulillah group asgmt IE dapat highest mark and Tip Top group

1 comment:

  1. hehe..abg lan..letakla video "inheritence"..
    bes gak kn..haha

    ReplyDelete