Pages

Monday, March 29, 2010

serba salah

salam

assalamualaikum bang tg nordin, malam ni ada kat dining x? nak jumpa...
ada, mari la, lan gi masjid x? kita jumpa sana k...

kat masjid
camni bang din, saya pinjam duit bang din sikit, takder duit sangat2, jd duit byrn ni saya ambil sikit, nanti saya ganti dalam mggu ni balik blh tak?

tak perla lan, bang din hadiah kat lan....apalah sangat dgn duit tu..

serba salah saya dibuatnya...rezeki mmg rezeki saya, tp bila menghadapi masalah kewangan, tak dapat lari daripada mminjam seketika....mudahan Allah membalasi segalanya...

doakan saya besok ada test eco...
salam...

2 comments:

  1. Alhamdulillah..bgitulah jika hdup sntiasa dkat dgn Allah,,hnya bmhon pd Nya,,insyaAllah..ada prtolongn dr Nya..hmm,,bittaufiq wa najah,insyaAllah.

    ReplyDelete
  2. moga dipermudahkan segala urusan olehNya...=)

    ReplyDelete