Pages

Monday, February 8, 2010

alhamdulillah

salam

alhamdulillah,terima kasih sahabat2 yg menjadi cermin berguna buatku....saya menerima kritikan terbuka daripada sahabat2 samada baik atau buruk, sakit atau pedih,utk pengislahan/perbaikan keatas diri termasuklah soal waktu, komunikasi dan sebagainya walaupun mengambil sedikit masa.

semalam motosikal rosak, hantar ke kedai bila buka enjin, memang agak teruk keadaan. alhamdulillah dah ok. kesian abah saya, saya susahkan lagi dirinya hanya kerana saya. kejadian ni terpaksa membuatkan saya mencatu beberapa program dalam hidup saya.

semalam saya pinjam buku yaakob utk kuiz hari ni utk potostat buku bg tajuk2 tertentu sebab saya takda wang nak beli satu buku. semalam tak sempat study kerana terlalu mengantuk, alhamdulillah datang awal ke kuliah dan study. jawab kuiz tadi agak tergesa2 menyebabkan markah kecuaian hilang banyak sangat. tp alhamdulillah walaupun tak tinggi sangat berjaya dapat 31.5/50......

petang ke pejabat agama dungun utk berbincang sedikit perkara utk program sembelihan, alhamdulillah dalam fasa terakhir.

selepas kelas jam 4-6.20petang terus ke surau memberikan pengisian tazkirah yg sudah lama ditinggalkan, sempat singgah sebentar bertemu ayah ibu arwah tajul di masjid utama U td..k itu saje.......

p/s: saya mintak maaf daripada semua yg kenali saya....

2 comments:

  1. salam ziarah,,hmm adik,,bsar gak dgaan adik,,brat mata akak mmndang,tentu berat lagi untuk adik pikul..apepun..adik mmg sgt tbah,,klu akk,hmm ntahla..apepun akk doakn adik tbah mnghadapinya ye..jadikn al quran sbgai manual kehidupan,,apa jua keadaan yg dihdapi,tntu ada jwpan di sbalik setiap persolan yg kita hdapi..mudah2an Allah mmberi adk kkuatn bg mghdapi khidupn ni..ok..

    ReplyDelete
  2. "Katakanlah,"sekali-kali tidak akn menimpa kami melainkan apa yang telah ditetepkan oleh Allah bagi kami .Dialah Pelindung kami dan hanya kepada Allah orang2 beriman harus bertawakkal"surah at-taubah:51

    ReplyDelete