Pages

Sunday, January 3, 2010

tok tok tok

salam....

tak sangka, ada jgk jd follower kat blog tersisih ni...kseian blog ni.....asalnya saje je nak test, saya aktif di blog utama saya di http://umarfarouq.blogspot.com/ jadi kalu nak tau pape leh ke blog tadi....

takpe je jd follower kat satu blog lagi, tak susah pun, klik je....

2minggu lalu tolong lecturer siapkan researh tentang zakat dan masa tu bertugas sekitar kemaman dan dungun.... banyak betul cabaran dan dugaan bila conduct interview dan survey bila buat research ni...
hari ni baru hilang letih n penat, seminggu saya bertugas sebagai fasilitator bagi pelajar baru part 1 di minggu mesra siswa(MMS) uitm dungun ni... ini masuk kali ke-6 saya jadi fasilitator disini(rekod paling lama)....ingat nak mintak lagi kalu berpeluang next sem...

tapi bukan nk berbangga apa pun sekadar rasa seronok sebab kat sinilah saya dapat latih beberapa sudut kepimpinan dan soal pengurusan. saya amat minat sekali bab2 management, jadi saya ni jenis tak suka sangat duk terperap kat rumah tanpa apa2 kerja. duk rumah memang saya hanya menghadap tv je, memang membosankan.

sepanjang MMS berlangsung, memang kurang rehat, tidur jam 1 am, nk kena bangun jam 4am, jadi otak macam blur je hari2... saya diletakkan bawah biro kerohanian, nak kejut budak2 ni kami tak perlu jerit pun, kami just buka pintu diorang dan buka suis lampu kemudian tutup kipas kasi diorang kena gigit nyamuk dan kepanasan, baru mudah diorang bangun...

besok dah start kuliah, rasa malas pun ada lagi, lama sangat tak pi kuliah.... mungkin tak dapat pergi kot(alasan sebab motor tersadai kat kedai)- hendak seribu daya, tak nak seribu alasan.....hu3.....memang tak patut ikut perangai ni,,,,,

No comments:

Post a Comment